Често задавани въпроси

Кога ще се прати моята поръчка?

След потвърждаване на поръчката, за обработката и изпращането на поръчката Ви са необходими до 48 часа.

Това не включва почивни и празнични дни. Покупките, направени след 21:00, ще бъдат изпратени на следващия работен ден.

Ако поръчате след 21:00 е в петък, поръчката Ви ще бъде изпратена на следващия понеделник.

Как ще пристигнат моите продукти?

Поръчката Ви ще пристигне в най-близкия Спиди офис до Вас между 2 и 4 дни, след като направите поръчка. Ще получите съобщение чрез СМС да си вземете поръчката. За всички поръчки работим със Спиди до цяла България. (2-4 дена)

Как мога да платя моята поръчка? 

Можете да заплатите своята поръчка с наложен платеж или с карта.

  1. Наложен платеж — заплащането се осъществява когато отидете да си вземете поръчаният продукт от офис на Спиди.

  2. Плащане с карта — заплащането с карта става моментално и няма да има нужда да доплащате други суми при получаване на продукта.

    За Вашата онлайн сигурност, всички онлайн плащания с карта се осъществяват посредством Stripe.

Имам ли право на връщане на продукта?

Да. Можете да завърнете купеният продукт от нас и да ви се върнат напълно парите до 14 дена след купежа.

Предлагате ли безплатна доставка?

Да. Предлагаме безплатна доставка в цяла България за поръчки над 150 лв.

Как мога да се свържа с вас?

Можете да се свържете с нас по няколко начина. Можете да ни изпратите имейл на info@hater.bg, можете да ни пишете през нашата онлайн форма, или да ни се обадите на тел. 0878 20 27 63.