Често задавани въпроси

Кога ще се прати моята поръчка?

След потвърждаване на поръчката, за обработка и изпращане на поръчката са необходими до 48 часа.

Това не включва почивни и празнични дни. Покупките, направени след 21:00, ще бъдат изпратени на следващия работен ден.

Ако поръчате след 21:00 е в петък, поръчката ще бъде изпратена на следващия понеделник.

Как ще пристигнете моите продукти?

Поръчката Ще пристигнете в най-близкия офис на Спиди до Вас между 2 и 4 дни, след като направите поръчка. Ще получите съобщение чрез SMS, за да вземете поръчката. За всички поръчки работим със Спиди до цяла България. (2-4 дена)

Как мога да платя моята поръчка?

Можете да заплатите своята поръчка с наложен платеж или с карта.

  1. Наложен платеж — плащането се извършва когато отидете, за да вземете поръчаният продукт от офис на Спиди.

  2. Плащане с карта — заплащането с карта става моментално и няма да има нужда да доплащате други суми при получаване на продукта.

    За Вашата онлайн сигурност всички онлайн плащания с карта се извършват чрез Stripe .

Имам ли право на връщане на продукта?

Да. Можете да завърнете купения продукт от нас и да се върнете напълно парите до 14 дена след купежа.

Предлагате ли безплатна доставка?

Да. Предлагаме безплатна доставка в цяла България за поръчки над 150 лв.

Как мога да се свържа с вас?

Можете да се свържете с нас по няколко начина. Можете да не изпратите имейл на info@hater.bg , можете да не пишете през нашата онлайн форма , или да не се свържете на тел. 0878 20 27 63.